Doručenie do 2 dní
Dobierka
Slovenský sklad

Platba a doručenie

SPÔSOB PLATBY

Poskytovateľ umožňuje zákazníkom platiť za produkty a služby nasledujúcimi spôsobmi:

Spôsob platby si môžete vybrať v poslednom kroku alebo na stránke nákupného košíka, kde zadáte všetky potrebné informácie na dokončenie nákupu. Po prijatí objednávky vám e-mailom zašleme potvrdenie objednávky, ktoré sa automaticky uloží aj na server prevádzkovateľa. Po dokončení nákupu je potvrdenie objednávky zákazníkovi a prevádzkovateľovi kedykoľvek k dispozícii.

 

DORUČENIE TOVARU

Tovar bude zákazníkovi doručený prostredníctvom zásielkovej služby Packeta, bez ohľadu na to, ktorý spôsob platby si zvolí. Všetky informácie o zásielkovej službe sú uvedené v e-maile, ktorý zákazník dostane po prijatí potvrdenia objednávky. Packeta zvyčajne doručuje zásielky ráno. Zákazník si môže zvoliť doručenie domov (na adresu uvedenú v nákupnom košíku). V prípade, že je tovar na sklade, trvá dodanie 2 až 3 pracovné dni. O presnom dátume doručenia informujeme zákazníkov e-mailom. Pokiaľ tovar nie je na sklade, o zmene dodacích podmienok zákazníkov informujeme do jedného (1) dňa. Súčasťou dodávaného tovaru je faktúra, prípadne návod na použitie. Zákazníkom odporúčame uschovať si faktúru, pretože ju môžu potrebovať pri prípadnej reklamácií.

Pri zvolení štandardného doručenia je poplatok za doručenie 3,99 eur. Pri expresnom doručení je poplatok za doručenie 5,99 eur. V prípade platby na dobierku je zákazník povinný zaplatiť poplatok za doručenie vo výške 1,99 eur. V prípade použitia iných spôsobov platby sa tento poplatok neúčtuje.

Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorenie a poškodenie produktov, za ktoré je zodpovedná zásielková služba. Zákazník je povinný skontrolovať zásielku ihneď po dodaní a v prípade poškodenia okamžite informovať zamestnanca zásielkovej služby a spísať s ním sťažnosť o poškodenej zásielke.

Doručenie do 2 dní
Dobierka
Slovenský sklad